חכ"ל נינו אבסדזה מפרשנת: "בקרמלין אוהבים לדבר בגובה העיניים"

    אבי יעקב No Comments on חכ"ל נינו אבסדזה מפרשנת: "בקרמלין אוהבים לדבר בגובה העיניים"

    ח"כ לשעבר נינו אבסדזה מומחית ופרשנית לעניני רוסיה בראיון לאפרים דוד ב"התעוררות" על משבר הסוכנות היהודית ברוסיה מול ממשל ישראל: "יש לנו עסק עם מעצמה שפועלת באזור שלנו. היא התרגלה שאנחנו לא מתערבים בהחדרת ערכי המערב הקולקטיבי בתוכם"

    צילום: Doron Horowitz/Flash90
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנית והמומחית לענייני רוסיה, חכ"ל נינו אבסדזה לאפרים דוד ב"התעוררות": ,מה שגרוע מבחינת הרוסים זה ההתייצבות של ישראל לצד המערב מנסה להשליט אתערכי המערב הקולקטיבי עליהם, הם יודעים שאנחנו פרטנרים של ארה"ב, העולם הנאור, אבל תמיד היינו נייטרליים בשל האינטרסים האזוריים האלו"

    "לא היינו פעילים אקטיביים אבל אנחנו בסיטואציה שזו לא מלחמה בין רוסיה לאוקראינה אלא מלחמה בין רוסיה למערב הקולקטיבי בשטח אוקראינה אנחנו לא יכולים להתעלם מבקשת ארה"ב, אבל באינטרס של ישראל להיות ביחסים טובים עם רוסיה שפועלת בשטחי סוריה והרבה"

    "עכשיו, פוטין נותן גזר לאיראניים בדמות יכולת פעילות וזה נזק גדול. גם העניין שרוסיה דורש מהסוכנות היהודית להביא את רשימת השמות של העולים – זה רמז של רוסיה לישראל: אנחנו לא מקבלים את ההתנהלות החדשה שלכםש שאנחנו לא מכירים. ההתנהלות הרוסית שונה מההתנהלות המערבית, הם רוצים שידברו איתם בגובה העיניים – זה היה בשנים האחרונות"



    0 תגובות